Cavaletti

Ja som sagt, jag och pålle är inte några hopptalanger, haha! Just nu känns det tillräckligt utmanande att trava över bommar.

Igår hjälpte farsan till att filma/assistera när jag tänkte göra upp en liten bana. :) Blev inte riktigt som planerat, men det var väl lika bra. "Bara" två cavaletti-serier, en treklöver med sockerbitar, och två bommar parallella att rygga mellan. Fast dagsformen ork-mässigt är inte den bästa så det var nog bra att börja lite snällt. Han blev ganska mör oavsett.

Invigde nya kameran, mest filmsnuttar för att jag ska kunna fånga upp nya infallsvinklar. Några slutsatser;
*Den filmar snyggt! Åtminstone det man ser i displayen på karmeran! :)
*Delux har faktiskt fortsatt utvecklas fastän vi borde vara ringrostiga. Ibland märker man det i lite otippade situationer, som när en ryggning blir grymt fin och smidig.
...med mera

Kanske kommer någon filmsnutt när jag hunnit med att föra över till datorn och redigera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0