Nästa projekt då!

Ååh vad skönt det är att ha tillgång till isolerat ridhus när det är ca -15 grader ute! :D

Nästa etapp på ARVs studiecirkel har börjat. Att göra övergångar mellan skolor denna gång.
Eftersom vi har väldigt svårt för skolorna har jag bestämt att vi fokuserar på det lilla och att känna att det blir konstruktivt för hästkroppen, Inga förvända öppnor eller "vanliga" slutor längs spåret för oss, vi har nog svårt för linjeringen på de vis som är schysstast mot linjeringen.
Så det blev mer åt att bara hitta linjeringen och sen försöka balansera liiite åt öppna-hållet för att sen övergå liiite till förvänd sluta. Knappt märkbart, men det kändes på hästen och på traven att det gjorde gott! :)

Kanske kan lägga ut ett videoklipp senare. Platsar inte riktigt in i studiecirkeln eftersom vi varit så dåliga på att följa övningen. Kan ju vara kul att se ändå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt häftigt men ack så svårt. Jag har ju velat en häst att ta mig "långt" med, det har jag garanterat nu, kanske för långt :P

2014-01-23 @ 21:38:34
URL: http://walkyria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0