Veckans uppdrag!

Jag och en kompis tänkte försöka oss på vecko-utmaningar till varandra för att boosta motivationen i vintermörkret!

För denna vecka (eller egentligen nästa vecka) valde jag uppdraget slalom-ryggning!
Alternativt rygga igenom ett L eller både och.

Själv har jag ju fuskat eftersom vi har provat det förut. L:et hade jag provat ett par gånger och kände väl att vi kunde det hyfsat. Slalomet tyckte jag däremot var toksvårt och fick väl inte till det riktigt när vi provade. Därför valde jag det till utmaningen så det blir lite svårighetsgrad på det!

Överlag har vi inte övat så mycket på ryggning och i början har Deluxen varit väldigt anti att rygga. Men så är det väl alltid, att det kan vara knackigt och klurigt i början!
Han är lite överambitiös så det blir ju rätt jobbigt för pållen.

 
Såhär blev resultatet iallafall.
Första försöket var väldigt misslyckat. Var glad att jag fick till ryggning överhuvudtaget och styrningen gick inget vidare.
Andra försöket fick jag bättre kläm på tekniken. Så vi tog oss till slut igenom slalomet mellan de tre sockerbitarna!
Tredje försöket gick ännu lite bättre så då stajlade vi lite genom att rida slalomet tillbaka också. :)
 
Här är tredje försöket:
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gick väl bra! :)

2013-11-24 @ 08:13:02
URL: http://walkyria.blogg.se
Postat av: Johanna

Va duktiga ni är, riktigt snyggt :D

2013-11-29 @ 11:17:18
URL: http://bullerbacken.blogg.se/kbl/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0