Höst eller vinter?

Nästan så jag längtar till "riktig" vinter nu utan gegga, men man ska väl inte säga för mycket, isen är ju ingen hit heller! :P

Pålle mår bra, fast lite känslig i fossing av röta, matte är skadad i tummen och slappade ett tag därför, sen ofrivillig ridbrist pga tidsbrist, så det har nog bara blivit ett ridpass på 1½ vecka. Så kan det gå!
Var och tittade på kvällsträning för B tisdag förra veckan, det var kul, vi fick dansunderhållning och fika och allt! :) (Och se duktiga ekipage såklart!)
På Söndag ska jag åka och titta på Christoffer-träning. Känner ju säkert många som ska rida så det ska bli jättekul! :)

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Hur mår tummen då? Inte ramlat av än hoppas jag! ;)

2012-11-27 @ 21:03:54
URL: http://ninniflikkan.blogg.se
Postat av: Sara & Sir Louie

Eländigt med all denna lera :-( Vi har haft ovanligt geggigt & jävligt i våra hagar. Hovarna mår inte alls bra av det - och inte hästkroppen heller som hela tiden måste vara på helspänn för att parera när de klafsar runt i geggan. Skönt nu med lite snö fast vi vill ha minst 2 dm till!!

2012-11-30 @ 16:43:00
URL: http://louie.nu
Postat av: jeanette

eländes gegga, så trött jag blev på det o denna röta som kom som ett brev på posten då. Men nu har äntligen snön kommit även om jag längtar till sommaren. Varmt o skönt.

2012-12-09 @ 21:35:53
URL: http://besten.blogg.se/mysan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0