På plats!

Nu har jag gått och blivit Sörmlänning för ett tag framöver! :)

Jag och Tabben kom på plats söndag kväll, resan gick bra, första biten tyckte nog Tabben var jobbig för att det var så varmt men sen blev det svalare.
Han är ju lite stressad i nya miljöer och särskilt vid flytt, så jag försöker göra så lite som möjligt nu i början, skynda långsamt. Men på söndag ska vi rida lektion, får se om det hinner bli något prov-pass innan det.

Själv har jag haft fullt upp, ganska skönt att ha något att göra när man är på nytt ställe och inte hunnit skaffa sig så mycket annat att fördriva tiden med. (Btw så kommer jag ha svårt med att få tag på internet, är på biblioteket och lånar en dator nu men det är ju minst en mil dit... :( )
Har rivit/byggt staket, mockat, sopat, hjälpt till lite att mocka ur en lösdrift, tittat på lektioner, allmänt skött om hästar, smörjt träns, med mera.
Är kanske tänkt att jag ska motionera en stor ardenner som behöver gå ner i vikt, det kan bli kul!

Stor omställning blev det, både för mig och pålle tror jag. Det är ju lite ovant att vara inneboende när man är van att ha egen lägenhet t ex. Men det är väl inte så konstigt att det känns omtumlande eftersom det ju faktiskt är en stor omställning! Man vänjer sig väl ganska snabbt hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande, hoppas ni får en lärorik tid!

2012-07-04 @ 17:23:39
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas du får tag i nå internet & dator lite närmare så du kan hålla oss uppdaterade om vad du & Tabben pysslar med & så att vi får fortsätta följa era träningar & framgångar :)



Lycka till nu med allt nytt & hoppas att ni båda kommer att trivas.



Kram

2012-07-04 @ 20:54:27
URL: http://bullerbacken.blogg.se/kbl/
Postat av: Linda

Du får skaffa dig något mobilt internet så du kan hålla oss uppdaterade :-)

2012-07-07 @ 12:53:18
URL: http://xmyheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linda: Jag har mobilt bredband. Brukar ligga stadigt på 10-20kbit/sekund. :(

2012-07-09 @ 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0