Lille gamlingen

Tycker T har blivit lite stelare i h.bak nu senare dagar så farsan var bussig och kände igenom honom igår. Fanns några låsningar i ryggen som han behandlade bort. Men han kändes fortfarande likadan efteråt så jag misstänker att det beror på kylan! :P Alternativt hovarna, men dom såg helt ok ut sist jag kollade.
Lite tråkigt bara för egentligen har herrn skött sig väldigt bra i ridningen och matte likaså, men som att vi har fysiken lite emot oss just nu. 
Skulle kunna säga att jag får bli noggrannare med täcket, men i detta fall är det jourarna som missat att kolla tavlan och inte tagit på täcke dom dagar han ska ha. Trist, för det känns så onödigt!

Idag är det vila, ska försöka hinna med något "extra" men i ärlighetens namn är jag toktrött. Lite tidsoptimistisk och vill hinna med alldeles för mycket per dygn, så det har blivit alldeles för lite sömn. Ska ta en tupplur innan stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0