Om man hade pengar

...ja då skulle man väl ändå snabbt bränna alla pengar på hästen! ;)

Kära tomten, jag önskar mig en feedbox till hagen och en feedbar till boxen, för att inte behöva fylla så mycket hönät!
Ewa-Kristina Pettersson´s nya bok Zorro´s Skolning
 
Ett bett som Deluxen trivs bättre med (vet inte ens exakt vad det skulle vara för bett, något liknande det jag har men med mer tyngd i?).
 
Halm att blanda pållens hösilage med och isolera lite mer utanför vattenbaljan.
 
Ett RIKTIGT ylleunderställ i 100% ull (som inte kliar), till riktigt kalla dagar!
kanske från www.lamagard.se till exempel!
 
Nya Chezz-sadeln som jag är sugen på att prova, Chezz Calido (såg dessutom att dom rear ut exakt sån som jag vill ha! :S )
Hade varit kul att prova hur nya varianten av läderbommen är, och jag tycker den är snäppet snyggare än min!
Ett nytt fårskinnsöverdrag i rätt storlek hade också varit kanon! Har ett som är gjort för 17,5"-sadel men har en 16" sadel. (Finns också på rea!!)
 
Eftersom jag verkar ha förlagt mitt dressyrspö hade ju ett sånt också varit toppen! Använder det i trickträningen.
Och en carrot-stick, fast så sällan som den behövs för min del kommer den en bit ner på önskelistan! ;)
 
Ett par täckridbrallor eller varför inte en täckridkjol hade inte suttit fel!
Vanliga ridbyxor också för den delen, gärna pull-on variant. (särskilt bekvämt nu när tummen är lite handikappad).
 
 
Hoppas tomten känner sig generös i år! ;)
Nåja, drömma och dregla kan man ju!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas också tomten är generös i år!!!

Jag brukar rida med slalombrillor när det är snöstorm ut :D skitbra.

2012-12-21 @ 21:17:15
URL: http://walkyria.blogg.se
Postat av: Johanna

Nej, dom sluter ju tätt så det kommer inte in nån luft.

2012-12-21 @ 22:01:36
URL: http://walkyria.blogg.se
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

2012-12-21 @ 23:48:02
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0