Köpgalen!

Har gått och haft rejält köpsug på allt möjligt, kläder till mig själv, grejer till Tabben, med mera. Säkert för att jag sålt iväg så mycket grejer så man upptäcker sånt som "behövs" *host* ;)

Vissa grejer behövs ju faktiskt så jag försöker lägga band på mig själv och tänka efter ordentligt, måste hålla hårt i slantarna! Och se till att inte dra på mig grejer i onödan nu när jag precis försökt rensa bort en massa!


Är fortfarande lite kluven till om jag ska satsa på rejält med flugspray/lotion inför man- och svansklåde-säsongen och hoppas på att det räcker, eller om jag ska investera i ett exemtäcke.


Hittade en intressant variant:


Boett Exemtäcke Light.
Jag vill ju ha ett slitstarkt täcke som förhoppningsvis hindrar från att skava av manen och svansen och lindrar klådan (men får såklart ändå kombinera med flugmedel och klådstillande lotion), detta är dels lite billigare än vanliga Boett´s exemtäcken och kanske lite mindre otympligt för mig själv och hästen, när det ändå bara är relativt lindrig klåda i man och svans.

Vad tror ni?

Alternativet är väl Börjes exemtäcke för lite över tusenlappen billigare!



Finns massor mer jag är sugen på... Hjälp mig lägga band på mig själv, eller åtminstone prioritera! ;)

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Köpgalning! Haha... :P

Laptopen har jag kvar men den är nog inte mycket att ha tror jag... Reparerade ju den förra vintern, men efter bara någon veckas användning blev den likadan igen. Så du skulle kunna få den om du vill, men jag kan inte garantera att den alls går att använda!

2012-04-29 @ 08:45:27
URL: http://ninniflikkan.blogg.se/
Postat av: Karoline

Hahaha, jag är rätt köpgalen jag med så jag kan tyvärr inte hjälpa dig ;)

Tänk om man hade massor med stålar....

2012-04-29 @ 20:44:03
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Angelica Hesselius

Jag har det där täcket till min dam och tycker det är superbra! Den vanliga modellen har jag iofs oxå men den känns betydligt varmare än denna. Hästen verkar hålla med :)

2012-04-29 @ 21:40:16
URL: http://tonusblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0