Så kom snön!

Nog trodde jag ändå det skulle vara vackert och hoppfullt när första snön anlände och det iom det blir ljusare ute.

Det började väldigt dåligt för min del med punktering på ena framdäcket på bilen. :S Jag var redan ganska sen ut till stallet igår för att jag hade jobbat och sen bytt om, lagat mat och sopat bort snön från bilen. Men det slutade med väldigt sent, kunde inte fixa det själv heller för jag kan inte köra odubbat på ett framdäck (reservdäcket) med framhjulsdrift, så jag fick byta och sätta reservdäcket bak istället.
Höjden av otur? Jag hade beställt två nya däck för flera veckor sen men de råkade få hem odubbade och fick beställa igen. Jag skulle egentligen ha hämtat dom nya i Fredags men hann inte... (Enda lediga dagen på ett par veckor iom träning/jobbhelg.)


Egentligen hade jag ju väldigt bra timing med allt i år. Thermobaren var på plats i princip samma dag som vattnet börjat frysa i hagen, bootsen broddades i fredags, jag beställde nya däck och köpte domkraft till bilen för några veckor sen... ;)


Nu håller vi tummarna för att snön tinar bort fort så vi slipper is och slask! Jag beställde snö som ligger kvar tills i Januari!



Kommentarer
Postat av: Linda

Usch vilken otur :/

2011-11-28 @ 10:28:53
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0