Man ska hinna med livet också

Har inte haft så mycket tid i stallet nu på sistone, tråkigt! Men så blir det ju ibland.

Status för dieten är att det har råkat dra iväg lite mer än det är tänkt, men helt ok ändå, 11kg silage/dygn, idag blev det 12kg men för en ynka dag är det inte så farligt. Som snitt totalt sett 10-11kg/dygn. 
Det är ju lätt också att stirra på antal kilon och aningens svårare när man ska försöka stretcha ut ättiden över dygnet. 


Jag har fått hem lite av grejerna jag beställde! :) Innertäcket har kommit fram men jag har inte hunnit hämta ut det, har fått hem 2st 3*3cm-maskiga hönät, ett hovstöd att ställa hoven på när jag ska runda av kanterna, och min thermobar! :) Återstår att se om det finns någonstans att koppla in den, men det ska väl gå att lösa hoppas jag!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja man ska hinna med livet också, man bör ha ett liv även utanför hästarna även om de är en stor del av livet :)

2011-11-08 @ 20:59:59
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men varför är han irriterad vid borstning & så slö att det inte är någon ide att rida? Är han sjuk?! :/

2011-11-09 @ 07:31:47
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Karoline

Kul att sakerna har kommit :)



Sv: Jag tycker att du gör rätt i att rida vidare med din sadelgjord. Tror att mycket som man hör är rent snack faktiskt.

2011-11-09 @ 11:31:00
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0