Rea-frossa!

Jag har blivit riktigt köpgalen nu i mellandagsrea-tider! Tror jag blev girig när jag började fylla på med grejer jag behöver till mig själv, inte ofta jag lägger några summor på ridkläder! (Däremot hästens grejer...) Och med tanke på det har man ju lite behov att fylla.

Igår hittade jag äntligen en ny hjälm min skalle trivs med och som inte grävde så stort hål i plånboken:

En svart fast med svart "rand", inte silver som på bilden. Kavalkade Safety Air. 350kr. Gillar egentligen inte utseendet riktigt, men har inte råd att vara kräsen, behövde verkligen en ny hjälm!

Fyndade också en mysig fleecejacka för 150kr, en mössa från Jacson för 70kr, en jacka i microfleece för 100kr på Intersport, en mössa 139kr från team sportia (ej rea) och så några grejer som jag beställt/fyndat på tradera!





Vädret har tyvärr varit riktigt dåligt, storm och isunderlag. När det inte varit storm har det ändå blåst, ökat och minskat i intervaller, om prognosen stämmer ska det vara så i princip hela veckan! :/
Har väl använt shoppingen lite som kompensation för utebliven action på ridfronten, men även så har jag tänkt komma igång med lite mental träning och core-träning med flexi-baren igen. Började igår på min lediga dag!
Får väl se det som positivt att man har tid att ladda om, känns som att jag behövt en paus för att hinna processa det vi pysslar med!



Kommentarer
Postat av: Johanna

KUL att shoppa :D

2011-12-28 @ 13:04:32
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hästen yttre speglar hästens inre :)

2011-12-30 @ 11:25:10
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst är det underbart med nya hästprylar, finns knappast något som gör en lyckligare när det gäller shopping, men inte häller något som gör en fattigare & kan sätta en i fördärvet haha :P



Tror inte du täckar han för lite. Å så har han väl fri till gång till grovfoder i slowfeeding nät? Har du klippt han? Tror han mår alldeles prima :)



Gott nytt år föresten :D

2011-12-30 @ 14:01:30
URL: http://www.bullerbacken.com
Postat av: Karoline

Kul att du hittade så många fynd :)

Gott nytt år!

2011-12-31 @ 12:51:17
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0