Julklapp till mig själv

Har haft sällskap idag av Linda som är och hälsar på från Skåne! :)
Vi var och shoppade på Firma Karin Åberg (vet inte om det är rätta namnet) där jag varit skandalöst sällan med tanke på att det är en av få ställen i närheten som säljer hästutrustning, tror det var 6 år sen sist?
Det översteg helt klart förväntan, det fanns mycket bra grejer tycker jag!

50% rabatt på valfri vara! Jag kunde inte låta bli att köpa en ridoverall som annars skulle ha varit långt över min prisklass! Jag behövde något varmare i vinter sen dunjackan gav upp.

Mountain Horse Alaska II, bilden lånad från www.emmishoppen.se





Sen fick jag sällskap ut till stallet och det var jättetrevligt! Linda fick rida lite och både hon och pålle skötte sig bra tycker jag! :D
Det är kul att kunna titta på från backen för omväxlings skull och alltid bra att ha någon att bolla tankar med! Börjar bli lite av en tradition att Linda kommer och hälsar på ungefär en gång per år, blir lite som en måttstock för vad som hänt sen sist.
Jättekul, tack för sällskapet Linda! :D




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin overall :P

2011-12-23 @ 14:32:21
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0