Vintermotivation?

Jag har en formsvacka nu, svårt att motivera mig att rida. Borde vara jätteenkelt, särskilt som lägstanivån ändå varit rätt så hög. Jag skyller på mörkret och kylan. Vi har lyxen med ridhus, men det känns klart jobbigare att masa sig iväg till stallet varje dag, redan där ställer jag nog in mig på att skynda för att komma hem igen.
Ska försöka skärpa mig! ;-)

Idag fick vi iallafall till ett bra pass tycker jag. Lite allt möjligt inbakat i övningar men inte så många repetitioner av varje. Och avslutningsvis lite galoppansatser där vi iofs bara fick till något traloppaktigt men jag var nöjd med försöken. Jag försökte genomgående under passet fokusera mest på min egen inverkan och stabilitet och hade inte så stor fokus på själva resultatet. Kanske därför jag blev så nöjd med passet! Haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är något med vintern och motivationen...

2010-12-12 @ 17:29:50
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Linda

Bara att gaska upp sig :-) Å andra sidan är det ju bra med lite vila ibland för kusarna :-)

2010-12-15 @ 18:35:12
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0