Hästabstinens!

Helt sjukt vad beroende jag är av pållen och stallet. Och vad snabbt man kan få dåligt samvete av att få prioritera bort kusen..
Tabben har fått vila sen i onsdags. Då prioriterade jag en timmes extra sömn på morgonen före ridningen, han hade ändå gått två dagar i sträck. Tänkte rida på Torsdagen när jag var ledig. Men det blev inte riktigt som planerat, bilen fick punktering och jag fick vänta tills jag lyckades få skjuts ut till stallet. När jag väl kom ut fick jag stressa för att öht hinna fixa det viktigaste, skulle på jobbets julfest på kvällen. Igår hade jag en snäll stallkompis som hästvakt. Spriten hade garanterat inte gått ur kroppen på morgonen och sen skulle jag jobba eftermiddag till 21:15, lite förutseende får man ju vara! ;-)
Och idag jobbar jag så jag ska ut till stallet ikväll. Tack och lov har jag bil nu iallafall, vi bytte till reservdäcket imorse.

Nu känns det alltså som att jag knappt hunnit pyssla med pållen sen i tisdags. ABSTINENS!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Taskig känsla. Jag har själv lidit över att jag inte hunnit ens borsta pålle i helgen :/

2010-12-06 @ 20:45:37
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0