God Jul!

Nu har Tabac fått fötterna verkade och matte kommer ha mer tid och ork (och mindre bilstrul förhoppningsvis) för att hålla igång. :-)
Fast vi tar det lite lugnt, han har en del spänningar och är fortfarande lite känslig i hovarna pga röta. Märktes igår när jag red att det tar emot när jag kräver lika mycket som vanligt, han vill gärna springa ifrån när jag försöker samla några snäpp till. Man kan komma till ungefär samma kvalitet men bara kräva det något-ett par steg i taget.

Lustigt det där, jag har själv känt mig lite sned och haft en del spänningsvärk på sistone, som det verkar från ungefär samma ställen som kusen. Fast jag har inga hovbekymmer, så det är lite skumt det där! ;-)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0