Vårsprallig

Min grabb ska egentligen inte gå på bete i sommar. Men han har gått i en sommarhage hela vintern och nu har gräset börjat komma fram = bete. :P
Vet inte om det är solen eller extra krut i gräset som gör det, men idag var han iallafall väldigt vårsprallig!
Han kom galopperandes i full fart till mig när jag skulle hämta honom i hagen, i jättefin vänstergalopp! :D
Lite fåfängt av mig (med tanke på hur mycket han kan motionera sig i hagen nu) tänkte jag att han skulle få röra på sig med lite longering i ridhuset. Han var lite väl sprättig och pepp för det. Men ingen panik, eller ingen prestige kanske man ska säga. Jag gjorde det som gick helt enkelt, passade på att umgås med pålle lite.

Det är roligt att han har så mycket energi! Idag såg han ut som en stolt hingst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0