Fullt upp

Passade på att ta en sväng ute idag när det nästan var dagsljus kvar.
Först fick han gå ca 20 min i skrittmaskinen och sen fick jag övertala honom att gå in på ett lite udda ställe i ridhuset där jag har mina grejer numera.
När vi väl hade kommit iväg var det i den värsta perioden av skymningen när allt ser läskigt ut. ;)
Men det gick bra tycker jag. Lite lagom snö-träning med upptrampade stigar i skogen blev det.
Deluxen ville väldigt gärna trava men förstod när det inte var så bra att göra det pga underlaget. Han verkade tycka det var så roligt när han fick pinna på! Vilket han fick göra ganska mycket, han var så snäll och kändes säker på foten för det mesta. :)



Kommentarer
Postat av: Karoline

Å så mysigt att rida ut, saknar det massor. Här omkring så finns det inga bra ridstigar alls, bara sten och rötter.

2013-12-12 @ 16:05:01
URL: http://dreamofabetterlife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0