Finbesök igen! :)

Linda kom och hälsade på ända från Skåne, vi hade en trevlig shoppingrunda på hästbutikerna här i stan! Kul att shoppa hästgrejer! :) Det blev en PROB-kräm och No Rub till Tabac mot klåda, ett par röda boots, ett par ridhandskar, linfröolja och kanske något mer som jag har glömt nu, det blev en del iallafall!

Fick sällskap när jag skulle rida också och försökte tappert rida på som vanligt på utebanan. Det gick ganska bra när vi väl hade kommit igång, men det märks att Tabac tycker underlaget är jobbigare och att den lutar, man får anpassa vad man ska göra utifrån om det är nedförsbacke eller uppförsbacke. T ex tycker herrn det är jobbigare att galoppera uppför än nedför, och det är jobbigt nog ändå att ta galopp! :P

Det var jättekul med sällskap och att snacka häst! :)

Blev en shoppingrunda i Birsta idag också, och då stötte jag på Linda igen! Båda hade fått blodad tand för shoppingen verkar det som! ;) Blev alldeles för mycket idag också, men framförallt förvaringsgrejer för att underlätta när man ska få med sig alla grejer, lite förbrukningsvaror med mera.

Igår var för övrigt första dagen Tabben fick exemtäcket på sig i hagen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fick veta idag att Vargens stallkompis ska vandra vidare till de evigt gröna ängarna imorgon!!!

2012-06-01 @ 22:33:02
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0