Lite travbilder

Blandade travbilder från igår. Passet överlag var inte så bra för jag hade svårt för detaljerna i skritten (eller att få ihop helheten snarare) därav att jag väljer att inte visa skrittbilder! ;-) Finns massvis med detaljer att kommentera på travbilderna också men det kändes iaf som att han fick bra med styrketräning och något han tyckte var roligare än att traggla i skritt, vilket var målet! 

Tycker han ser tuff ut här! :-) Förmodligen precis i övergången eller i en halvhalt.

  
Samlar upp, eller försöker sakta ner efter en travövergång?




Ju mer man samlar, desto mer vill kuse framåt. Vilket ju borde vara bra! :-P


Mitt i en avsaktning/nedsaktning skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0