Köpsugen?

Jag har varit lite lat med att lägga ut annons på grejer som ska säljas... Men nu är det dags att ta tag i det. Tänkte att jag fiskar lite här först om någon är intresserad!
 
Jag har bland annat:
*Long-reining tömmar i läder (lite kortare variant till stor ponny/kort häst)
*Röda boots i neopren, använda en gång strl Full
*Akademiskt stångbett från Markus Holst svart 11,5cm (har bytt till en större storlek)
*Globus kandarstång utan tungfrihet 12,5cm, som ny
*Brunrutig ridkavaj från Jacson, tror det är strl. 36
 
Har eventuellt annan utrustning också, om jag har dubletter kan jag tänka mig att sälja så säg gärna till om det är något ni är ute efter! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bild på kandarstången?

2013-03-26 @ 19:05:10
URL: http://walkyria.blogg.se
Postat av: Karoline

Sv: Åh, jag blir så peppad av din positiva syn på allt... tack!
Han är riktigt riktigt fin för att vara 21 år, hoppas att Odessa får ha hälsan :)

2013-03-26 @ 23:04:30
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0