Glad häst

I torsdags tänkte jag faktiskt försöka mig på att hoppa ett plutthinder igen. Det gick inget vidare, Deluxen var sitt vanliga själv igen och väjde för allt som var ivägen! Haha! La ner det till en bomserie som vi travade över istället. Vi hade blivit bättre på bommarna sen sist iallafall! Lättare att hålla traven över dom. :)
 
Idag blev det ett tag i skrittmaskinen för Deluxen och sen en kort uteritt. Var i valet och kvalet om jag skulle ta bootsen, visste inte hur underlaget var. Men jag tog bootsen och det är jag glad för! Asfalt, grusigt och knöggligt. Verkade inte besvära honom trots att han bara hade boots fram, på hemvägen bjöd han själv till trav och verkade så glad och nöjd över att få jogga på hemåt! :)

Kommentarer
Postat av: Karoline

Tack för filmen, kul att se! Va maffig han är :)

Svar: Ja han har lite krut för sin storlek! :)
Irre

2013-12-02 @ 10:35:59
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0