Motivation

Jag brukar inte ha svårt att hitta träningsmotivationen, men just nu är jag i lite av en kris.

För första gången på många år har jag funderat på om det hade varit bäst att sälja/avliva hästen. :S (Inte så att jag planerar att göra det, men att jag ens tänkte tanken.) Om jag kanske har kommit så långt jag kan komma, lärt mig så mycket jag kan lära mig av Tabben. Om det bara leder till frustration när jag vill mer än jag och hästen i kombination kan, om jag egentligen inte klarar av att rida min häst på ett schysst sätt. Skrämmande att tänka så.

Humöret kan såklart svänga ganska fort (och det är klart att det påverkas av att jag är enormt superpank) men igår iallafall lät jag bli att träna och försökte kompensera mina fula tankar (och min dåliga ridning! :P ) genom att klia och pyssla lite med Tabben istället.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ni är ju jätteduktig? Jag tror ni kan ta er hur långt som helst.

2013-02-22 @ 20:35:03
URL: http://walkyria.blogg.se
Postat av: Karoline

Nej, ni är ju jätteduktiga! Jag tror att det kan vara årstiden som påverkar humöret också, ladda lite och ta sedan nya tag :)
Kramar

2013-02-23 @ 12:58:30
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0