Pedikyr

Jag tog lite sovmorgon imorse och ställde in mig på att jag nog inte skulle hinna rida idag. Istället hjälpte jag en stallkompis med att köra ut hösilage till hennes hästar och när jag till slut övertalat min egen kuse att komma in så blev det hovfix!

Herrns strålar är tyvärr ett skämt just nu, inte konstigt med tanke på hur geggig och äcklig hagen fortfarande är. Väntar otåligt på svar från träckprovet som kommer avgöra hur snabbt Tabben kan flytta till bättre hage!
Jag -måste- få svar idag, annars blir det kris att hinna med, särskilt om det behöver fixas fram avmaskningsmedel. Är ju röd dag imorgon (och jag åker iväg på Söndag, han skulle behöva flytta innan dess).

Håll tummarna! :)



Storingarna blev glada över sitt silage iallafall! Kom till bra användning! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0