Appropå köpgalen

...fast åt andra hållet.
Är det någon som är sugen på en barbackapad i fårskinn? :)
Har efter lite velande beslutat att sälja min då jag använder den för lite för att motivera att spara på den nu i flytten, den ska få sponsra ett exemtäcke som behövs bättre för min del.

Horsedream Barbackapad Premium strl. Ponny (stor i storleken, funkar upp till byxstorlek 38/40) naturfärgad med svart vojlockdel. Skickar med ½ flaska fårskinnstvättmedel. Helt underbar att rida i!


Lånad bild, min är likadan men i (fint) begagnat skick. Den är aldrig tvättad utan bara avborstad hittills eftersom den inte blivit så smutsig och jag inte har velat slita på den, men man kan ta lös fårskinnet och bara tvätta vojlocken eller tvärtom.
Nypris ca 3700kr, jag vill ha 1700kr för den.  

Hojta till om någon är intresserad! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ooooh Jag är sugen.. Får man den på öppet köp? Måste ju testa så jag sitter kvar i den.. :-) Kommer upp första helgen i juni..

2012-05-01 @ 21:50:53
URL: http://xmyheart.blogg.se/
Postat av: julia

Hejsan, jag är intresserad av den. har funderat länge på att skaffa en sådan som jag ska ha på mina längritter :) Finns den kvar? Mvh Julia

2012-05-06 @ 10:49:42
Postat av: Annica olsson

Jag vet att jag är över ett år sen men har du barbackapadden kvar i så fall köper jag den på direkten

Svar: Nix tyvärr inte, den blev faktiskt såld bara för någon månad sen!
Irre

2013-11-13 @ 06:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0