13 hönät och 10 mineralpåsar

..packade jag igår! :)

Har ju lite annat att styra upp också innan jag ska iväg och innan vi ska på träning så lika bra att passa på när man har tid, tänkte jag! Imorgon ska vi iväg på träning, ska bli jättekul! :) Och på Söndag förmiddag börjar färden ner till min provvecka hos tränaren, ska också bli kul och väldigt spännande!
Därav att jag ville ha färdig-förberett så inte hästvakterna behöver göra så mycket, och så jag skulle ha hö klart att ta med på träningen. Får ju ändå packa grejer som jag ska ha med dit och grejer jag själv ska ha med när jag åker bort, så det känns skönt att ha något avklarat iallafall! :)

Funderar på att ta ett mer framåt pass idag och få upp energin i kusen lite (avdramatisera från det jobbiga). Men vi får se, skulle vara skönt om det inte blir så sent hem ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0