Mysig morgon

-Uppdaterat med bilder-


När man varit ut till stallet mest på kvällarna är det riktigt mysigt att vara där på morgonen/förmiddagen som omväxling! Särskilt idag när det var fint väder! :)
Lite blåst, men ingenting jämfört med igår, soligt och fint!

Hade inte så mycket tid på mig tyvärr, skulle börja jobba på förmiddagen, så vi passade på att ta en kortispromenad på grusvägen för att börja härda fötterna lite smått. Det mesta av vägen har hunnit tina fram.
Det var mysigt och Deluxen var en trevlig promenadkompis! :)







Han var mycket roligare att titta på i hagen också på dagen! ;) När jag skulle fylla på vatten i thermobaren trodde han nog jag kom med käk, för oj vad ivrig han blev att komma och kolla vad jag hade i hinken! Än så länge är underlaget i hagen rätt ok, där det är lite isigt är det ändå ojämnt så det går att få fäste. Har blivit isigt precis vid utgången så där har jag kastat ut spån, skönt så länge man slipper börja greja i hagen också!



-Har du käk i den där?!



Hem till höet igen!

Skönt att se också att han faktiskt ligger ner och sover ute. Jag hade slängt ut en spånbal vid väggen där det är lä, och man brukar se att han har legat ner på spånet i pälsen. Även är det skönt att han har börjat dricka ur thermobaren igen, ett tag dissade han den totalt. Ser lite roligt ut för thermobaren står lägre än snön bredvid, så det blir som att dricka ur ett hål i backen!




Min fina lille pålle! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt med promenad :D

2012-03-14 @ 20:08:24
URL: http://xmyheart.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, Här sitter jag och rider utan jacka i typ 12 plusgrader och din pålle skuttar runt i SNÖN. Kontraster :-)

2012-03-15 @ 14:26:36
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0