Duktig häst!

Imorse blev det lite prova böja för innerskänkeln (och innerfoten) och därefter öppna, alltså bara lägga lite mer fokus på vissa detaljer, och lite annat smått och gott.
Pålle var jätteduktig tycker jag! :) Sen var väl inte allt perfekt för det, men ändå!

Särskilt kul var det att vi igen fick till samlingen i skritten och därmed bra skritt- travövergångar (ingen hög samlingsgrad vi snackar om, men jag tror vi fick till några steg skolskritt iaf, har haft svårt med den annars på sistone) och Deluxen var helt UNDERBART trevlig i traven! :D 
Så graciös! Sån schwung! Energi trots att tempot var ganska lågt! Det kan jag leva på ett tag! :)  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är så härligt med dom där passen som man kan leva på ett tag :)

2012-03-16 @ 23:11:48
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej & Tack så mycket!



Ja dagen gick trots allt bra även om de känndes tvärt om, men vi klarade oss helt utan fel & då får man rosetter ;)



Kul att du gillade hemsidan, trist bara att den funkar ur kasst...

Så nu får jag allt vackert gör om allt igen i ett annat program i hopp om att de ska funka bättre. Varför blev man inte data nörd om man nu ska envisas med hålla på me hemsidor? :P

2012-03-19 @ 14:32:34
URL: http://www.bullerbacken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0