Mysig morgon

Underbart väder idag också! Det känns som vår nu! :)

Blev vilodag med lite sovmorgon för matte idag så jag passade på att sitta ute och filosofera medans pålle åt hö.
Han hade hängt upp ett hönät på en gren och verkade tycka det var roligast att äta ur det nätet, jag tänkte jag skulle vänta tills han ätit klart för sen skulle jag fylla på det. Tog minst 20 minuter att äta upp en liten tuss hö, vilket ju är positivt! Även om matte blev lite kall om rumpan av att sitta i snön och vänta, haha!


Nu känns det som att vi inte dressyrat på evigheter, torsdag tror jag det var. Men tack vare vårt bra upplägg nu har det ändå blivit 6 ridpass totalt förra veckan, så det får duga! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

6 ridpass totalt är väl inte fy skam.



Ska du på Ewaträning snart :)?

2012-02-20 @ 15:45:55
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: charlotta

Oh, va härligt! Hemma har vi fått ligga inne med förkylning och feber, både jag och barnen, så det det har inte blivit att njuta av någon sol alls...

2012-02-22 @ 13:54:02
URL: http://kvarnbrannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0