Bilder från träningen

Sara Thörnblad var snäll och skickade bilder från Birgitta-kursen! :)










Min raggige underbara pålle! :D






Igår fick jag arslet ur vagn och skaffade ett par ridskor! Jag är så kräsen med skor eftersom jag jättelätt får skavsår och allmänt ont i fötterna, samtidigt som jag är för snål för att spendera vad bra ridskor faktiskt kostar! :P Tror rekordet innan var 500kr för ridskor/-stövlar.
Men nu tog jag mitt förnuft till fånga och köpte nya innan läderridstövlarna hunnit gå sönder av att användas varje dag (synd om dom går sönder, för läderridstövlar är jag defenitivt för snål för att köpa nya! :S )
Köpte ett par Mountain Horse fodrade stallskor från ridsportaffären här i stan. 795kr efter 100kr i rabatt. Vad slösaktig jag känner mig nu!




Skulle behöva lite andra grejer också, samtidigt som man vill hålla hårt i plånboken nu, spara pengar tills att lönen slutar komma. :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag skulle också behöva ordentliga ridskor :/

2012-04-27 @ 14:19:19
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0