Thermobaren på plats!

Jättebra timing att plocka fram Thermobaren nu tycker jag, idag var första dagen vad jag sett som vattnet i vanliga baljan hade frusit under natten.
Det känns jättebra att kunna erbjuda tempererat vatten! Nu ska herr T våga sig dit och dricka också bara! ;)





Jag provade hovstödet också, kortade av lite i tårna på hovarna för bättre överrullning. Nu var jag nog lite försiktig i överkant med invänjningen eftersom han redan har använt såna stöd några gånger tidigare. Jag vill gärna få honom trygg i det, han är fortfarande lite skeptisk.


Nu har det gått 10-12 dagar av bantningen, beroende på hur man räknar. Snittar på 10kg hösilage per dag.
Märks att det har hänt lite men det ser ju lite konstigt och ojämnt ut såhär i början, och det är en hel del kvar att ta av.
Ur den här vinkeln ser han riktigt smal ut tycker jag! ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas han blir nöjd med sin thermobar om inte så kan du skicka den till mig ;)

2011-11-10 @ 19:43:08
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0