Snart är sommarpälsen framme

...men oj vad dammigt det blir numera när det går att rulla sig i hagen också! :-S

Jag offrade mig och tog morgonjouren idag också. Inte det lättaste passet att få någon att ta. Konstigt va? :-P Ridhuset var bokat för westernträning idag också så jag åkte ut igen på kvällen och red.
Svårt med koncentrationen och att komma till jobb ordentligt. Tror att jag var lite väl mesig, men så var det många störningsmoment som gjorde sitt. Jag får skärpa mig!
Som vanligt var det roligare att ösa på lite än att skritta. Haha, jag börjar nog bli smittad av hästen tror jag! För jag tyckte också att det började bli tråkigt och svårt att koncentrera sig ordentligt i skritten ibland.
Som vanligt lite galopp som avslutning. Den här gången fick vi till det i vänster också! :-) Inte så snyggt, men "riktig" galopp! Höger börjar ju gå riktigt enkelt nu jämfört med vad det har gjort tidigare.
Vi fick sällskap av Michaela som var snäll och fixade höpackningen till hagen också! Värsta lyxen! :-D


Pigg pålle


Haha inte så snyggt och smickrande kanske, men galopp! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0