Shoppingångest igen

Igår var jag iväg och shoppade både hästutrustning och lite annat till mig själv. :-)
Det är ju kul att shoppa, och bra eftersom det är sånt som behövs, men det svider alltid i plånboken efteråt! ;-)

Till Tabben blev det ett Eskadron-schabrak (ca 315:- på rea!), ett tredelat Bridongbett från Hööks (det blev inte det riktigt smala utan 14mm och små ringar), och så lite smågrejer; saltsten, sadeltvål i sprayform, ridstrumpor, två förvaringslådor som jag har tänkt ha schabrak och svett-täcken i.
Ikväll har jag tänkt prova det nya bridongbettet och se om det fungerar bättre med stången! :-)
Bilder kommer säkert (på grejerna).





Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad du shoppar!

Lycka till med bridongen.

2011-05-29 @ 19:07:58
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0