Rackarns blåsväder

Nu håller vi tummarna för att blåsvädret tar slut tills ikväll iallafall! Här har det blåst ordentligt nästan hela veckan.
Igår tänkte jag rida ändå men fegade ur i sista sekund när jag nästan var framme i ridhuset och kände/hörde hur mycket det var! :-P
Men när vi ändå hade tagit oss ut och smygit oss ner för den isiga backen passade vi på att ta en kort promenad i solen. Ikväll måste jag rida, annars kommer både jag och pållen bli knäpp tror jag!

Jag brukar säga att det låter så mycket ibland inne i ridhuset när det blåser att man tror att bygget ska rasa ihop, eller taket rasa in. (Oisolerat plåtridhus.) Och idag såg jag stallägaren uppe på taket, han höll på att skruva fast en takplatta...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Här blåser det också som fan :(

Det skulle blåsa hela veckan och även början på nästa..

2011-03-24 @ 16:48:48
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0