En hästmänniskas start på semestern

Yippie, äntligen semester!! :D

Igår var första dagen på semestern. Farsan hjälpte mig att åka och hämta hö. Veckans motion avklarad? ;)
Tabben fick lite filning av hovarna, friskvård och så red jag ett pass. Det blev en riktig heldag i stallet, jag åkte iväg vid 10 och kom hem vid 16-17. Fast då hade vi hunnit gå och äta också. Skönt att ha hö så det borde räcka till stödfodring i sommar, att inte känna sig tvingad att släppa i beteshage.

Farsan filmade lite från ridningen. Inte kvalitet för att kunna visa upp, men det var kul att se själv hur dagsformen är. Jag fick bekräftat att vi är på god väg när det gäller form och linjering men med jobb kvar att göra.


Idag ska jag fira födelsedag. :) Därför var jag lite slö i stallet, ingen ridning idag. Det blev så mycket pyssel att göra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0