Eh

Jag har blivit smittad av en häst. Med hälta! :S
Haha, hur omöjligt det än är så är det lite anmärkningsvärt att jag oförklarigt och helt plötsligt fick ont i ungefär samma område som en ponny i stallet. Hugger till i höft/knä särskilt när jag går nedför trappor, kanske en sträckning i ljumsken.
Men idag kändes det bara när jag provade gå nedför en trappa och i nedförsbackar, så det går förhoppningsvis över snart. Igår kunde jag knappt knata omkring överhuvudtaget utan att halta så då blev det ingen ridning. :/
Jag tog igen det idag med ca 40+30 minuters ridning. Det kändes ingenting när jag red tack och lov!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kanske kan "tala med hästar" utan att du vet om det ;) hoppas det går över.

2011-07-05 @ 17:02:08
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0