Inte riktigt enligt planerna

Jag skulle egentligen jobba i påsk men jag blev ordentligt förkyld och har stannat hemma. Stallsysslorna gör jag ändå så länge man orkar stå på benen men i Fredags kände jag mig som en vandrande zombie. Tur att hästarna skötte sig bra! :-)
Igår tyckte ett par tjejer i stallet att Tabben skulle få en ordentlig rykt av vinterpälsen. Jag var inte riktigt på hugget för det men det var ju snällt av dom att hjälpa till! :-) Han har inte riktigt rätt färg än men det märktes rätt bra tjockleksskillnad i pälsen efteråt. Man undrar när det ska ta slut...



Just det, kameran är halvt återupplivad! :-D
Lite opålitlig, vill inte starta ur vissa lägen, men bättre än ingenting tills jag har råd att köpa ny! :-)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja kameran :D

Hoppas att du kryar på dig snart så vi får se fina galopp bilder med dig i sadeln :)

2011-04-25 @ 09:19:55
URL: http://www.bullerbacken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0