Fixade fossingar

Igår fick Tabben fötterna verkade! Äntligen! :-)

Jag ska försöka orka och hinna rida idag. Ska bli spännande att se om det som av magi går bättre direkt eller om han ömmar lite efter verkningen. Dålig tajming egentligen med träning imorgon, å andra sidan brukar han aldrig bli så öm att det går ut över träningen på mjukt underlag.

Ser fram emot träningen imorgon! Det ska bli jättekul att träffa gänget och få titta på alla fina ekipage igen, och spännande hur träningen går!

Bävar lite för att se hur det kommer fungera med tre pass, och hur mycket jobb det kommer bli. Jag hade verkligen behövt vara ledig och vila upp mig typ NU, så det är svårt att peppa sig själv.  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo det var det jag menade med att bli av med tonus, haha dålig liknelse kanske :P

Idag gick det otroligt dåligt!

Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska jobba ifrån just nu. Vi kan inte skritta, för donnan ska takta, trava eller köra en kombination av båda & vi kan inte trava lugnt, och hon kan inte ställa sig överhuvudtaget suck!



Lycka till på träningen.

2010-10-01 @ 15:25:48
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för titten & ditt mehåll.

Ja gissa om man åker på små mål efter den tad domen, hade ju ställt in mig på något heeeeelt annat vid tanke på att 13 år gått & ingen utbildad har kikat i munnen. Jag är lite mallig ;)



Å lite skönt faktiskt att de lilla som fanns berodde på de bettlösa & inte på järnskrotet som Ella bär omkring på i mun då & då. Kanske de får upp ögonen på de som hävdar att bett bara är en plåga för hästan & att bettlöst är det enda rätta :P



Hoppas ni mår bra!



Mvh / Johanna & Ella

2010-10-01 @ 23:35:42
URL: http://www.bullerbacken.com
Postat av: linda

Hur gick träningen? :)

2010-10-03 @ 21:13:50
URL: http://xmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0