Aprilväder i Maj?

Tabben har fått ett nytt regntäcke. Ett Amigo som verkar sitta hyfsat men det satt ganska tight i bogarna tycker jag. Får fungera just nu iaf för det satt inte katastrof jämfört med vissa! :-P

Sen har det varit ganska fint väder så jag tror inte han haft det på sig ute än. Haha förutom att jag själv var lite optimistisk med vädret två dagar nu, släppte ut Tabben själv utan täcke och senare under dagen har det spöregnat och t o m haglat. Tur att det ändå är ganska varmt! ;-) 

Igår morse när jag var ute i stallet var det soligt och fint. Det är intressant hur mycket lite sol kan göra för humöret!
Jag blir alltid coolare (slöare! ;-)) och mer positiv. Funkar finfint med pållen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Solsken brukar tendera att även ge solsken till sinnet :)))

2010-05-06 @ 22:27:29
URL: http://walkyria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för tipset.

Brukar dock rida i en espaniola som en av de andra tjejerna som ockås kursar har, så pålle trivs bra med den :) Har dessutom hittat en som bara är 1 år gammal till ett mycket bra pris :)

2010-05-08 @ 09:03:28
URL: http://walkyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0